Sunday 1 February 2015

Muka Baru

Assalamualaikum



Dah lama aku tak bukak blog buruk ni. Setahun ada kot. hahak. Konon tak nak bukak blog sebab "merajuk" dengan sesetengah penganjur GA yang aku join dulu hadiah tak sampai sampai pon. Penat aku tunggu pastu dulu siap inbox "diorang" lagi kat fb pasal hadiah aku. hahak. Tapi tak post jugak :p Nak kata rumah aku ni susah beno poslaju nak jumpa macam pelik. Ke sebab dia nak post kat aku jauh beno? Ha tapi aku ada je dapat hadiah GA dari ganu ke johor :P Bila aku tengok dah lama sangat tak sampai sampai aku biar je la, malas nak mintak kat dia dua tiga kali. Hadiah pon biasa je takde la aku galat sangat. 

Tapi sapa tak suka kan bila nama tersenarai dalam pemenang. Walaupun dapat keychain aku dah happy giler. Hahak excited beno. Tapi bila hadiah tak sampai ke tangan pergh rase macam teraniaya, tak adil sampai tak nak join GA, bukak blog lagi, macam nak delete je blog ni.  Ha dasyat tak apa yang aku rasa. "Korang" mungkin rasa macam biasa je tapi bagi pemilik blog buruk lagi kerdil ni sangat tak adil "korang" tak post hadiah tau T_T. Kira macam korang berhutang tak bayar la gitu dia punye rasa.

Jadi oleh sebab aku macam dah redha dan rindu nak bergiveaway lagi maka aku pun start balik bukak blog ni. Harap nya takde la berlaku perkara perkara macam gitu lagi lepas ni. Sokongan anda amat diperlukan. Eceh

Sekian. heheh 

No comments:

Post a Comment